2. Ügyféltámogatás

Ügyféltámogatás

Az Ügyféltámogatás tanfolyam egy öt napos vezetői Service Desk Akadémia, felöleli az ügyféltámogatás valamennyi fontos témakörét. Az öt napos képzés során stratégiai megfontolásokkal és praktikus jógyakorlatokkal is segítünk, hogy átfogó képet kapjon a service desk működéséről.

  1. Mert a service desk nem csak informatika, sőt….
  2. Mert a service desk az informatika arca a felhasználók felé
  3. Mert elsőre egyszerűnek tűnhet, de rendkívül komplex

Ajánljuk cégvezetőknek, gazdasági vezetőknek, informatikai vezetőknek, ügyfélkapcsolati vezetőknek, service desk menedzsereknek, service desk-nek dolgozó fejvadászoknak és HR partnereknek….

Kód
T5CSP

2-3 Gyakorlati menedzsment

Hogyan működik jól egy contact center / service desk a gyakorlatban? Ezen a képzési napon erre mutatunk be számos bevált gyakorlatot: